Ahoj, zajímá mne co nejvíc fotíš. Mne to jeden čas taky chytlo, fotila jsem hlavně přírodu a kytky. Ale bohužel jsem neměla kvalitní foťák, jen mobil a tak fotky za moc nestály. Měla jsem kamaráda fotografa a ten mi naposílal spoustu takových fotografií, že jsem se při pohledu na ty své musela stydět. Ty jeho měly cit, dokázaly rozesmát, ale jiné až rozplakat. Bohužel byl hodně nemocný a už mezi námi není. Přesto na něj často vzpomínám.
Poznámka majitele:
Jako admin encykloprdie.cz mám dobré zkušenosti s
Invia.cz
a proto je doporučuji.
- Sabina Pavlová
- Příspěvků 217
- Registrován 17 říj 2018 08:54
Fotím z 90 % přírodu. Lidský portrét mám jen jeden a stavby jen někdy. Dlouho jsem šetřila a pak si pořídila Canon EOS 6D . Někdo dává peníze do cigaret, někdo do aut, já do focení a cestování . Není zapotřebí ani cestovat po světě, i v česku je tolik krásných míst. Nechávám si dělat internetové stránky a tam budou moje fotografie zanedlouho. Každá fotografie má svůj název podle situace a pocitů. Budu ráda když na ně pak koukneš.
Sabina Pavlová napsal/a:
Fotím z 90 % přírodu. Lidský portrét mám jen jeden a stavby jen někdy. Dlouho jsem šetřila a pak si pořídila Canon EOS 6D . Někdo dává peníze do cigaret, někdo do aut, já do focení a cestování . Není zapotřebí ani cestovat po světě, i v česku je tolik krásných míst. Nechávám si dělat internetové stránky a tam budou moje fotografie zanedlouho. Každá fotografie má svůj název podle situace a pocitů. Budu ráda když na ně pak koukneš.
Kouknu moc ráda.
- Sabina Pavlová
- Příspěvků 217
Ann napsal/a:
Kouknu moc ráda.
Jeden kamarád nechápe proč má každá moje fotka nějaké jméno nebo název. Já to tak prostě cítím. Miluji když si prohlížím fotografie a vzpomínám. Ten název tomu dodá ještě větší aroma .
- Sabina Pavlová
- Příspěvků 217
LUKY napsal/a: